بهترین دکتر ارتوپد کودکان تهران کجاست؟

گرفتن نوبت از بهترین دکتر ارتوپد کودکان تهران دغدغه بسیاری از والدین عزیز کودکانی است که با مشکلات اسکلتی مانند اختلال در عملکرد دقیق استخوان، عضلات، ماهیچه، تاندون و رباط‌ها روبه‌رو هستند. به علت حساسیتی که این مسئله در سلامت جسمی و حرکتی کودک در ادامه سال‌های زندگی دارد، در این مقاله فهرستی از بهترین دکتر ارتوپد کودکان در تهران ارائه کنیم.

دکتر ارتوپد کودکان

بهترین دکتر ارتوپد کودکان تهران کیست؟

دنبال بهترین پزشکان فلوشیپ ارتوپدی کودکان می‌گردید؟ کلینیک پزشک اول همان جایی است که باید به آن سر بزنید. ازآنجایی‌که مشکلات و بیماری‌های مرتبط با اختلالات حرکتی و هنجاری بسیار پرریسک هستند، طبیعی است که والدین به دنبال بهترین دکتران و درمانگاه‌ها برای درمان فرزند خود باشند.

پزشک اول با حضور جمعی از بهترین پزشکان و متخصصان بیماری‌های مرتبط با کودکان از جمله بهترین دکتر ارتوپد کودکان، دکتر جراحی استخوان و مفاصل کودکان، حاذق‌ترین متخصص دست و شانه، متخصص و جراح ستون فقرات و... و همچنین تجهیزات فوق‌العاده بروز، خدمات مختلفی در این زمینه به بیماران گرامی ارائه می‌دهد. از آنجا که تمام این خدمات توسط بهترین و مجرب‌ترین تیم پزشکی مرتبط با بیماری‌های کودکان ارائه می‌شوند؛ درنتیجه هیچ نگرانی درباره کیفیت خدمات درمانی نخواهید داشت.

در واقع در کلینیک پزشک اول مجرب‌ترین نیروهای درمانی از بهترین فوق تخصص ارتوپد اطفال در تهران گرفته تا پرستاران و دستیاران همگی در ارائه خدمات پزشکی حرفه‌ای هستند. در این مجموعه، مجرب‌ترین دکتر ارتوپد کودکان تهران و سایر متخصصان مرتبط با بیماری‌ها و مشکلات ستون فقرات حضور دارند و در صورت نیاز برای تصمیم به جراحی یا نوع خاصی از درمان حتماً با یکدیگر مشورت‌های لازم را انجام می‌دهند.

  • مشکلات ستون فقرات (استئوفیت‌های گردنی، دیسک، آسیب‌دیدگی‌های نخاع، آرتروز، شکستگی، عفونت و تنگی کانال نخاع)
  • آسیب‌های مچ دست و شانه (آسیب‌دیدگی تاندون‌ها، عصب دست، کیست مچ دست، تونل کارپ، سندرم گیرافتادگی عضلات در سرشانه و در نهایت سندرم شانه یخ‌زده)
  • انجام جراحی مرتبط با مشکلات لگن
  •  فیزیوتراپی دست، زانو، پا، گردن، کمر، آرتروز و لگن
  • خدمات آب‌درمانی
  • خدمات طب سوزنی
  • ماساژدرمانی
  • مشکلات رگ‌های واریسی (دست، ران و واریس در زنان)
  • مشکلات مرتبط با مچ و کف پا
  • افزایش رشد قد با استفاده از به‌روزترین روش‌ها و تجهیزات درمانی با مشورت پزشک متخصص در این زمینه
  • جوان‌سازی دست‌وپا

دکتر ارتوپد کودکان تهران

کلینیک بهترین دکتر ارتوپد کودکان تهران کجاست؟

بهترین دکتر ارتوپد کودکان تهران را می‌توانید در کلینیک فوق تخصصی پزشک اول پیدا کنید. مرکز پزشک اول در تهران با حضور بهترین متخصصان ارتوپد کودکان و داشتن به‌روزترین تجهیزات لازم برای معاینه، تشخیص و انجام عمل جراحی در صورت نیاز حرفه‌ای‌ترین و بهترین مرکز ارتوپد کودکان تهران است.

ازآنجاکه سلامت کودکان برای هر پدر و مادری مهم‌ترین و ارزشمندترین مسئله است و رسیدگی به آن در اولویت قرار دارد، در صورت بروز هرگونه علائم غیرنرمال در حرکت و فعالیت کودکان بهتر است هرچه سریع‌تر به پزشک متخصص مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که در کلینیک ارتوپدی که به آن مراجعه می‌کنید، دکتر جراح استخوان و مفاصل کودکان که سال‌ها در این زمینه فعالیت داشته‌اند حضور داشته باشند. در کلینیک فوق تخصصی پزشک اول بهترین متخصصان ارتوپد کودک حضور دارند که تخصص ایشان در زمینه درمان مشکلات ساختاری و اسکلتی کودکان است.

 اگر به دنبال بهترین فوق‌ تخصص ارتوپدی کودکان هستید، کلینیک پزشک اول به نشانی خیابان شهید باهنر (نیاوران)، نرسیده به سه‌راه منظریه، روبروی مرکز خرید نارون پلاک ۱۲۷، طبقه ۱۰، واحد ۹ با حضور عالی‌ترین پزشکان متخصص، مناسب‌ترین انتخاب است.

وظایف بهترین دکتر ارتوپد اطفال چیست؟

چه متخصص ارتوپد کودکان و اطفال در تهران فعالیت کند چه در هر نقطه از ایران، وظایف مختلفی در کلینیک و بیمارستان مخصوص کودکان بر عهده دارد. اولین مورد تخصص در حوزه ارتوپد کودکان است. مشکلات اسکلتی و عفونت‌های مرتبط، در بزرگ‌سالی و کودکی بسیار با یکدیگر متفاوت هستند؛ از این رو در صورت دیدن علائمی ازاین‌دست مشکلات تا دیر نشده است؛ به بهترین فوق‌ تخصص ارتوپدی کودکان مراجعه کنید.

ایجاد ارتباط خوب با کودک و والدین از دیگر وظایف پزشک متخصص اطفال است. ازآنجاکه بیمار کودک است اهمیت دارد که با سؤالاتی ساده اما دقیق شرح‌حال از او گرفته شود، همچنین لازم است متخصص خوش‌برخورد باشد تا کودک احساس ترس یا استرس بیش‌از حد را تجربه نکند. ضمن اینکه معاینه دقیق، تجویز آزمایش و عکس‌برداری و ارجاع به جراح در صورت نیاز از دیگر وظایف پزشک متخصص است.

دکتر جراحی استخوان و مفاصل کودکان تأثیر بسیار زیادی در درمان و مدیریت نابهنجاری‌های حرکتی که ممکن است یک کودک را تا آخر عمر درگیر خود کند، دارد. پزشک فوق‌تخصص ارتوپد اطفال با سایر پزشکان متخصص مانند فیزیوتراپیست، متخصص اطفال و پزشک (ژنتیک) ژن‌شناختی ارتباط دارند تا در صورت نیاز به جراحی بهترین تصمیم گرفته شود.

بهترین فوق‌ تخصص ارتوپد اطفال در تهران برای شروع روند درمان باید گام‌هایی را طی کند. ابتدا با کودک صحبت کرده و شرح دقیقی از حال او بگیرد. حتی اگر لازم بود از او بخواهد با انجام برخی از تست‌های حرکتی در تشخیص دقیق پزشک را یاری کند.

در ادامه ممکن است پزشک درخواست آزمایش، عکس MRI و یا X-ray داشته باشد؛ چراکه از این طریق تشخیص دقیق‌تری خواهد داشت. در ادامه و پس از تشخیص بیماری، روند درمان با خانواده کودک در میان گذاشته می‌شود، زیرا برای درمان کودک تنها تلاش یک طرف کافی نیست.

ممکن است پزشک ارتوپد، دارویی یا ورزشی همراه با انجام حرکات کششی را تجویز و پیشنهاد کند. در هر یک از راه‌های درمان لازم است خانواده کودک نهایت همکاری را با تیم درمان داشته باشند.

بهترین دکتر ارتوپدی کودکان چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دکتر ارتوپدی کودکان چه ویژگی هایی دارد؟

دکتر ارتوپد کودکان با داشتن برخی از ویژگی‌های زیر اجازه فعالیت در بهترین کلینیک‌های ارتوپدی کودکان را پیدا می‌کند.

  • تجربه حضور در محیط‌های درمانی و حضور در کیس‌های زیاد پیش از طبابت مستقل از مهم‌ترین عوامل در گزینش پزشکان عزیز و متخصص در مجموعه پزشک اول است
  • توانایی تشخیص درمان صحیح بسته به شرایط و سن کودک
  • همکاری خوب با سایر متخصصان فعال در این زمینه برای بررسی بهترین راه درمان و کاهش ریسک هرگونه تجویز
  • توانایی حل کوچک‌ترین مشکلات ارتوپدی مانند رگ‌به‌رگ شدن بخشی از بدن
  • انجام جراحی‌های سنگین و پرریسک

نکاتی که باید هنگام انتخاب بهترین دکتر ارتوپدی کودکان بدانید

چه در تهران ساکن باشید چه در هر نقطه از ایران، احتمالا انتخاب متخصص ارتوپد کودکان و اطفال در تهران و محل سکونت خود به دلیل حساسیتی که والدین روی سلامتی فرزندانشان دارند، چالش‌برانگیزو زمان‌بر است. کلینیک ارتوپدی پزشک اول با گزینش بهترین فوق تخصص ارتوپد اطفال در تهران این فرآیند را برای والدین راحت کرده است.

به همین دلیل شما عزیزان می‌توانید با رفتن به پروفایل پزشکان فوق‌تخصص این مجموعه  مشخصات، تحصیلات و سوابق ایشان را مطالعه کرده و بدون استرس و با خیالی راحت اقدام به انتخاب متخصص ارتوپدی کودکان در تهران کنید.

با وجود تمام این موارد پیشنهاد می‌کنیم که پیش از انتخاب پزشک متخصص برای کودک خود حتماً مواردی که در ادامه موردبحث قرار می‌گیرند را بررسی کنید.

اولین موردبحث تحصیلات و تخصص است. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، برای درمان اختلالات عضلانی اسکلتی و هنجاری کودکان لازم است به دکتر ارتوپد کودکان تهران مراجعه کنید. ازآنجاکه بدن کودکان هنوز رشد کامل را نداشته است، حساسیت این مسئله دوچندان می‌شود.

اگر درمورد تخصص و تحصیلات پزشک نگران هستید، حتماً سوابق ایشان را مطالعه کنید. متخصص ارتوپدی اطفال باید پس از ۷ سال درس‌خواندن در پزشکی عمومی، مدت چند سال دوره تخصص را بگذراند. سپس برای اینکه به‌عنوان بهترین فوق تخصص ارتوپدی کودکان شناخته شود، دوره‌های مخصوص نیز ببیند؛ در نتیجه نیاز نیست درمورد میزان تخصص تئوری پزشک فوق تخصص نگران باشید.

مورد بعدی که در انتخاب پزشک باید به آن توجه کنید، بحث میزان رضایت بیماران قبلی درمورد اخلاق و برخورد پزشک است. لازم است پزشک با والدین و خود کودک ارتباط خوبی برقرار کند تا ایشان در فرآیند درمان در کنار هم قرار بگیرند؛ درمان کودکان با بزرگ‌سالان بسیار متفاوت است و نیاز به صبر و حوصله بیشتری دارد.

توانایی تشخیص و درمان انواع بیماری‌های هنجاری مانند ناهنجاری‌های ستون فقرات بدشکلی دست‌وپا، بدشکلی‌های دستگاه اسکلتی عضلانی ناشی از بیماری‌های عصبی - عضلانی و متابولیک یا سایر بیماری‌ها از دیگر شرایط انتخاب پزشک مناسب است.

حتماً به این مسئله توجه داشته باشید که پزشک فوق تخصص ارتوپد اطفال می‌تواند با تشخیص زودهنگام و تجویز دارو، حرکات کششی یا سایر درمان‌ها از مشکلات بسیار جدی و بزرگ در آینده پیشگیری کند.

بهترین فوق تخصص ارتوپدی کودکان

نحوه رزرو نوبت متخصص ارتوپد کودکان و اطفال در تهران

برای گرفتن نوبت از بهترین ارتوپد کودکان می‌توانید به‌صورت اینترنتی و در سایت‌های مختلف سوابق پزشکان را بررسی و نظرات سایر مراجعه‌کنندگان را مطالعه کنید تا یک دید کلی به‌دست آورید.

برای اینکه به بهترین دکتر ارتوپد کودکان در تهران دسترسی داشته باشید، کلینیک پزشک اول پیشنهاد ما به شماست؛ چراکه در این کلینیک بهترین متخصصان ارتوپد کودک حضور دارند.

دسترسی راحت، کیفیت خدمات درمانی بالا، نوبت‌دهی آسان و تجهیزات بروز و مناسب همگی این کلینیک را به بهترین کلینیک فوق تخصصی درمان ارتوپدی تهران تبدیل کرده‌اند. برای رزرو نوبت مشاوره و معاینه توسط هر کدام از پزشکان موردنظر می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۲۲۲ تماس گرفته و وقت خودتان را فیکس کنید. در روزهای هفته نیز منشیان مطب خدمات نوبت‌دهی حضوری ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی بهترین دکتر ارتوپد کودکان تهران پرداختیم. چه قصد دارید توسط دکتر ارتوپد کودکان غرب تهران ویزیت شوید یا شرق تهران، مهم‌ترین نکته‌ای که باید قبل از گرفتن نوبت به آن توجه کنید، اعتبار، تخصص و تجربه پزشک و نظرات دیگر بیمارانی است که قبلا توسط این پزشکان ویزیت شده‌اند و تحت درمان قرار گرفته‌اند. شما کودک خود را باید به دست متخصصانی بسپارید که در حوزه فعالیت خود خوش‌نام و موفقیتشان در درمان بیماران بالاست.

همچنین بخوانید
تومور نخاعی یا سرطان نخاع، توده‌ای است که در نخاع رشد کرده و ممکن است باعث درد، ضعف عضلانی، و اختلال در عملکرد عصبی شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید
پارگی رباط صلیبی به عنوان یک آسیب شایع در ورزشکاران با درد شدید، تورم و ناپایداری زانو همراه است و نیاز به تشخیص سریع و درمان دارد تا از عوارض بلندمدت جلوگیری شود.
دیسپلازی استخوانی به نقص در رشد طبیعی استخوان‌ها اشاره دارد و می‌تواند باعث تغییر شکل، درد و مشکلات حرکتی در افراد شود؛ بنابراین تشخیص و درمان زودهنگام ضروری است
آرتروز لگن معمولاً به دلیل فرسایش استخوانی منجر به تخریب غضروف مفصل لگن شده و در پی ایجاد درد و محدودیت حرکتی، انجام فعالیت های روزمره را با اختلال مواجه می کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: