جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی

جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی یا CO2  تراپی برای رفع تیرگی های پوست، جوانسازی و بازیابی پوست خشک و کدر و درمان خطوط ریز، چین و چروک و شلی، یک روش ایمن، کم‌تهاجمی و بالینی اثبات شده است. این روش همچنین به دلیل تأثیر آن بر عروق و تخلیه لنف، آکنه، حلقه‌های زیر چشم و پف چشم را بهبود می‌بخشد. کربوکسی تراپی برای اولین بار در آبگرم فرانسه دهه 1930 به شکل آبگرم و گازدار مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تاکنون مجوز FDA را برای نشانه‌های پزشکی خود دریافت کرده است. برای انواع پوست مناسب است و نیازی به آماده‌سازی پوست نیست. در سراسر جهان این درمان به سرعت به عنوان درمان پیشرو برای جوانسازی دست و پا شناخته می‌شود.

تاثیر گاز کربن دی اکسید در جوانسازی پوست دست و پا

جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟

کربوکسی تراپی شامل تزریق مقادیر کمی از دی‌اکسید‌کربن (CO2) در زیر پوست برای شکستن رسوبات چربی و تحریک تولید کلاژن است. درمان، هیچ زمان استراحتی نیاز ندارد و یک جلسه می‌تواند بین 15 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. کربوکسی تراپی CO2 را درست در زیر سطح پوست تزریق می‌کند. بدن این را به عنوان کمبود اکسیژن تعبیر می‌کند و با ارائه موجی از اکسیژن و مواد مغذی به ناحیه تحت درمان پاسخ می‌دهد و گردش خون را بهبود می‌بخشد و در نتیجه سلول‌ها را بازسازی می‌کند.

این افزایش غلظت اکسیژن همچنین باعث بهبود احتباس آب در ناحیه می‌شود. در اثربخشی پوستی، این افزایش جریان خون باعث تحریک کلاژن می‌شود که چین و چروک‌های ریز را نرم می‌کند و حلقه‌های تیره زیر چشم را کاهش می‌دهد و رشد مو را تحریک می‌کند. کلاژن طولانی مدت با ورقه‌های کلاژن منظم‌تری تحریک می‌شود.

برای کاهش سلولیت، درمان تخلیه لنفاوی باعث افزایش گردش خون در ناحیه می‌شود و در نتیجه تجمع سموم را که یکی از دلایل اصلی سلولیت است، کاهش می‌دهد. از تاثیر گاز کربن دی اکسید در جوانسازی پوست دست و پا، این است که وقتی گاز وارد درم می‌شود، چربی‌های سطحی را می‌شکند و باعث ایجاد اثر‌پذیری می‌شود و سطح کلاژن پوست را تحریک می‌کند. همه این‌ها منجر به بهبود بافت و ظاهر سلولیت یا ظاهر پوست می‌شود.

برای ترک‌های پوستی، این تنها درمان موجود برای ترک‌های قدیمی و جدید است که کلاژن شکسته شده را به وضوح ترمیم می‌کند و برای همه انواع پوست بی‌خطر است. کربوکسی تراپی باعث تشکیل کلاژن جدید و متعاقبا ضخیم شدن پوست برای بهبود ظاهر لک‌ها و بازسازی ماتریکس کلاژن می‌شود.

مراحل این روش درمانی عبارت‌اند از:

  1. مشاوره پزشک برای رد موارد منع مصرف و عوارض احتمالی، بیمار را به طور کامل مورد سوال و معاینه قرار می‌دهد.
  2. تمیز کردن ناحیه تحت درمان (پاک کردن آرایش بدن، شستشو و درمان ضدعفونی کننده محل تزریق).
  3. تزریق زیر پوستی دی‌اکسید‌کربن. دوز برای هر فرد به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.
  4. مشاوره با پزشک برای دوره توانبخشی.

در طول دوره درمان ممکن است احساس سوزن سوزن شدن یا سوزش ایجاد شود. ممکن است صدای ترقه شنیده شود. این صدای ترکیدن حباب‌های گاز در زیر پوست است. این به خودی خود در عرض 2-3 دقیقه ناپدید می‌شود.

کاربرد کربوکسی تراپی در جوانسازی پوست دست و پا

این روشی ایمن و با حداقل تهاجم اثبات شده بالینی برای جوانسازی دست و پا، ترمیم و بازسازی پوست و درمان شلی پوست، سلولیت، چربی‌های مقاوم و ترک‌های پوستی است. استفاده از دی‌اکسیدکربن در پوست و زیبایی شناسی به دستگاه‌های خاصی نیاز دارد. این دستگاه از طریق یک شیر کاهش مستقیم با پمپ پرشده با دی‌اکسیدکربن خالص، متصل می‌شود.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی برای جوان سازی دست و پا

در کاربرد عمیق‌تر داخل پوستی گاز، برای کاهش بافت چربی استفاده می‌شود. کاربرد کربوکسی برای تزریق در پوست برای جوان‌تر کردن آن است. کربوکسی تراپی همچنین به کاهش پف و از بین بردن سیاهی دور چشم کمک می‌کند، پوست را شفاف‌تر، صاف‌تر می‌کند و چربی را کاهش می‌دهد. گلبول‌های قرمز پس از تزریق در زیر پوست، اکسیژن را در بافت‌ها آزاد می‌کنند که باعث می‌شود، این ناحیه با سرعت بیشتری خود را تجدید کنند. سلول‌ها عملکرد بهتری دارند و تولید کلاژن تحریک می‌شود.

مزایا جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی درمانی است که هم زنان و هم مردان در سرتاسر جهان از آن استفاده می‌کنند. راه های جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی به صورت درمان با دی‌اکسید‌کربن چند منظوره است. تقریبا تمام قسمت‌های بدن را می‌توان با کربوکسی تراپی درمان کرد؛ مو، ناحیه چشم، نواحی تحت تاثیر سلولیت، برای کاهش اسکار، ترک‌های پوستی و بافت چربی و غیره.

یکی از مزایا جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی کاهش سلولیت یا چربی زیر پوست است. جوان سازی و رفع چین و چروک دست و پا با کربوکسی تراپی در بسیاری موارد اثربخش بوده است. این درمان به تخریب سلول‌های چربی، تحریک جریان خون، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش ظاهر سلولیت و بهبود علائم کشش کمک می‌کند. به افزایش متابولیسم پوست و تولید طبیعی اکسیژن نیز کمک کرده و آبرسانی عمیق را فراهم می‌کند. پوست پس از اولین استفاده به طور چشم‌گیری روشن‌تر، شاداب‌تر، یکنواخت‌تر، دارای خطوط کمتر و انعطاف‌پذیر به نظر می‌رسد. این درمان برای درمان کبودی، تورم و آکنه نیز موثر است. به طور کلی مزایای استفاده از این روش درمانی عبارت‌اند از:

  • سلولیت و رسوبات را کاهش می‌دهد.
  • علائم کشش را محو می‌کند.
  • ناحیه دور چشم را روشن و محکم می‌کند.
  • پوست شل را سفت می‎‌کند.
  • بهبود نارسایی وریدی و واریس و رگ‌های عنکبوتی.
  • درمان زخم و جای زخم.
  • CO2  تراپی برای رفع تیرگی های پوست؛

معایب و خطرات جوان و زیباسازی دست و پا با تزریق کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک درمان بدون درد با حداقل عوارض جانبی یا بدون عوارض است. هنگامی که گاز به زیر پوست شما تزریق می‌شود، ممکن است احساس فشار کنید. در برخی موارد، کبودی ممکن است در ناحیه تزریق ایجاد شود، اما معمولا کمتر از یک هفته طول می‌کشد. از عوارض جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی پس از یک جلسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوست شما ممکن است احساس گرما، خارش یا سوزن سوزن شدن داشته باشد. این مورد می‌تواند تا 24 ساعت پس از درمان ادامه یابد.
  • ناحیه تزریق شده نیز ممکن است پف کرده باشد مخصوصا زیر چشم، اما در عرض چند روز بهبود می‌یابد. زیرا بدن شما گاز را جذاب می‌کند.

از خطرات جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی هیچ گزارشی نشده است و این روش یک روش ایمن و بی‌خطر است.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی برای جوان سازی دست و پا

در طول درمان، این احساس را می‌توان به یک ضربان تشبیه کرد. این ناراحتی خفیف 2 تا 4 دقیقه طول می‌کشد. دی‌اکسیدکربن 20 برابر بیشتر از اکسیژن محلول است و به راحتی و به سرعت از محل تزریق به بافت اطراف پخش می‌شود. پس از درمان، گاز در عرض 5 تا 15 دقیقه کاملا دوباره جذب می‌شود و ناحیه تحت درمان بالا می‌آید و کمی قرمز می‌شود؛ زیرا اکسیژن به ناحیه نفوذ می‌کند که تحت یک پاسخ التهابی قرار می‌گیرد که تولید کلاژن را تحریک می‌کند.

بعد از عمل، هیچ دردی وجود ندارد. فقط ممکن است صداهایی شبیه به ترکیدن یا ترقه خفیف به گوش برسد که تا زمان دفع گاز وجود داشته باشد. به ناحیه مورد‌نظر تا 4 ساعت نباید آب برخورد کند. تنها عارضه جانبی آن این است که در صورت برخورد رگ با سوزن، کبودی ایجاد می‌شود. با این حال، این تنها در حدود دو درصد از بیماران رخ می‌دهد. بیماران می‌توانند بلافاصله پس از درمان به محل کار خود بازگردند، این یک روش واقعا خارج از منزل است. پس از درمان، می‌توانید فورا به سبک زندگی عادی روزانه خورد بازگردید. با این حال، از مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی برای جوان سازی دست و پا در چند ساعت اول باید از حمام کردن یا شنا کردن خودداری کنید.

روش های جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی

خدمات جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی در کلینیک پزشک اول

روش های جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی در کلینیک پزشک اول برای بازیابی و جوانسازی، شادابی و لطافت پوست دست و پا انجام می‌شود که باعث زیباتر شدن چند برابر آن خواهد شد. در روش جوانسازی پوست دست و پا با تزریق دی‌‌اکسیدکربن به پوست، کلاژن تولید شده و سپس باعث ترمیم پوست می‌شود. این روش باعث رسیدن اکسیژن بیشتری به برخی نقاط می‌شود و در نتیجه مواد موثر بیشتری به پوست می‌رسد. تا کنون عوارض جدی در مورد جوانسازی پوست دست با کربوکسی تراپی گزارش نشده است و شما می‌توانید از خدمات متخصصان مجرب و حاذق کلینیک پزشک اول برای استفاده از این روش درمانی غیرتهاجمی نهایت استفاده را ببرید.

هزینه جوان سازی دست و پا با کربوکسی تراپی در کلینیک پزشک اول

هزینه جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی در کلینیک پزشک اول به نظر پزشک و تعداد جلسات بستگی دارد. بهترین کار این است که در ابتدا با پزشک خود یک وقت مشاوره تنظیم کنید و با بررسی پوست توسط پزشک و پیشنهادات دکتر، هزینه جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی را تخمین بزنید. راهکارهای جوانسازی دست و پا با کربوکسی تراپی که پزشکان و متخصصان کلینیک پزشک اول برای ساختن کلاژن پوست و ایجاد پروتئین مورد نیاز برای لایه زیرین و داخلی پوست استفاده می‌کنند، ایمن و با بیشترین دقت و بالاترین تجربه عملی و دانش علمی است. زیرا سلامت بیماران برای ما در کلینیک پزشک ارتوپد بسیار مهم است و با انتخاب بهترین متخصصان در این حوزه، همواره در تلاشیم تا بهترین روند تاثیرگذار درمانی را ارائه ‌دهیم.

همچنین بخوانید
خدمات جوانسازی دست و پا با لیزر فرکشنال | جوانسازی و رفع چین و چروک با لیزر فرکانس رادیویی فرکشنال | برای مشاوره و تعیین نوبت با کلینیک پزشک اول تماس بگیرید.
خدمات جوانسازی دست و پا با میکرودرم | مزایا، عوارض رفع چین و چروک دست و پا با روش غیر تهاجهی میکرودرم ابریژن | برای مشاوره با کلینیک پزشک اول تماس بگیرید.
خدمات جوانسازی دست و پا با تزریق چربی | مزایا و عوارض جوان سازی و رفع چین و چروک دست و پا با چربی | برای مشاوره و تعیین نوبت با کلینیک پزشک اول تماس بگیرید.
ارائه خدمات جوانسازی دست و پا با لیزر درمانی | مزایا و عوارض جوان سازی و رفع چین و چروک دست و پا با لیزر | برای مشاوره و تعیین نوبت با کلینیک پزشک اول تماس بگیرید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: